sobota, 31 marca 2012

RozdziaÅ‚ piÄ…ty ♥

Obudziłam się tylko dla tego, że leżał koło mnie Harry !!...- Co ty tutaj robisz?? - wrzasnęłam na cały pokój..- A nic, przyszedłem poleżeć..- powiedział Harry po czym mrugnął do mnie oczkiem...- widzę przecież..- odpowiedziałam z oburzoną miną. A co miałam zrobić skoro Harry leżał koło mnie w samych bokserkach ?.. Zabrałam ciuchy i uciekłam do łazienki się ubrać. Posiedziałam tam chwilę, musiałam przemyśleć to co się stało... - Długo będziesz tam jeszcze siedzieć ?.. - Szepnął Harry, po czym zaczął się śmiać...- Nie, jeszcze chwilkę.. Nie wiedziałam co o tym wszystkim myśleć, może powinnam z nim szczerze porozmawiać. ?..

Po wyjÅ›ciu z toalety postanowiÅ‚am pójść na zakupy, spożywcze oczywiÅ›cie chociaż nie wiadomo co wpadnie mi w oko. - Dobra ja idÄ™ do sklepu...- stwierdziÅ‚am oczekujÄ…c na odpowiedź Harry'ego...- Poczekaj to ja pójdÄ™ z tobÄ…..- Nie trzeba..- burknęłam zamykajÄ…c za sobÄ… drzwi wejÅ›ciowe. IdÄ…c przez miasto widywaÅ‚am zakochane pary, myÅ›laÅ‚am sobie jak to jest ale...NIE BEATA NIE MYÅšL O TYM TERAZ..PowiedziaÅ‚am na gÅ‚os a przechodnie dziwnie siÄ™ na mnie patrzyli. Kiedy weszÅ‚am do wÄ…skiej uliczki zobaczyÅ‚am..Louis'a i OlÄ™.. zdziwiona podeszÅ‚am do niech..- Co wy tu robicie ?..- rzekÅ‚am lekko zmieszana.. - Yyy..spacerujemy..- PowiedziaÅ‚ Louis po czym podrapaÅ‚ siÄ™ w kark.. - No widzÄ™ przecież, czy ja o czymÅ› nie wiem ?.. - Nie wszytko jest w jak najlepszym porzÄ…dku..- powiedziaÅ‚a z szerokim uÅ›miechem Ola...- Dobra to ja was zostawiam zakochaÅ„ce..hehe OdwróciÅ‚am siÄ™ na piÄ™cie i odeszÅ‚am..Kiedy weszÅ‚am do sklepu zobaczyÅ‚am w odbiciu od futryny znajomÄ… twarz. To byÅ‚ Harry...UdawaÅ‚am, że go nie widzÄ™..on caÅ‚y czas mnie Å›ledziÅ‚??..Dlaczego?..- pomyÅ›laÅ‚am. "NiechcÄ…cy"  na niego wpadÅ‚am i powiedziaÅ‚am..- Przepraszam Harry..^^.. - Oo, skÄ…d wiedziaÅ‚aÅ›, że to ja ?..- WidziaÅ‚am twoje odbicie..- powiedziaÅ‚am po czym siÄ™ do niego sÅ‚odko uÅ›miechnęłam...On oczywiÅ›cie odpowiedziaÅ‚ tym samym. Dalej chodziliÅ›my po mieÅ›cie i rozmawialiÅ›my, ale nie poruszaliÅ›my tego tematu jak to Harry znalazÅ‚ siÄ™ w moim łóżku, aż w koÅ„cu... - JesteÅ› zÅ‚a na mnie??..- powiedziaÅ‚ Harry ze spuszczonÄ… gÅ‚owÄ…...- Nie nie jestem, tylko po prostu bardzo mnie zaskoczyÅ‚eÅ› ^^.. - Ahaa.. nie wiem co mnie naszÅ‚o.. - stwierdziÅ‚ Harry, po czym podniósÅ‚ wzrok na mnie..Ja pocaÅ‚owaÅ‚am go w policzek i powiedziaÅ‚am że nic siÄ™ nie staÅ‚o. Po powrocie do domu zabraliÅ›my siÄ™ za obiad, wszyscy zeszli na dół i siÄ™ przywitali. Za obiad zabrali siÄ™ Zayn, Dominika i Liam. A reszta usiadÅ‚a w salonie wÅ‚Ä…cznie ze mnÄ…. WÅ‚Ä…czyliÅ›my jakiÅ› film, ale byÅ‚ strasznie nuudny. WyÅ‚Ä…czyliÅ›my i zaczÄ™liÅ›my rozmawiać o tym co bÄ™dziemy dzisiaj robić.

- Może wesołe miasteczko ??..- Zapytał Niall poruszając śmiesznie brwiami ^^
- Czemu nie ?...- Stwierdziłam patrząc na resztę towarzystwa.
- No dobra..- Powiedziała Iza po czym pobiegła do kuchni zapytać się Zayna, Dominiki i Liama.
- WiÄ™c idziemy do wesoÅ‚ego miasteczka.!!!...- krzyknÄ…Å‚ szczęśliwy Niall, zupeÅ‚nie jak maÅ‚e dziecko. 
OkazaÅ‚o siÄ™, zÄ™ oni nie chcÄ… iÅ›c wiÄ™c poszÅ‚am Ja, Harry, Ola i Louis. 

Obiad był pyszny, po obiedzie pobiegłam na górę przebrać się w jakieś ciuchy, wybrałam to :






Poprawiłam makijaż i zrobiłam sobie koczka w stylu :



Wszyscy byli już przygotowani, kiedy zeszłam na dół usłyszałam WOW !- z ust Harry'ego.
Ola, też wyglądała super.
Ola:
















Kiedy wyruszyliÅ›my rozmawialiÅ›my o wszystkim i o niczym..w koÅ„cu padÅ‚o pytanie...- Beata, czy chciaÅ‚ byÅ› siÄ™ zakochać ? ...- spojrzaÅ‚ pytajÄ…co na mnie Harry. 
- No oczywiście, to wspaniałe uczucie kiedy kocha się ta odpowiednią osobę. ..Po minie Harry'ego widać było, że ta odpowiedź bardzo mu się spodobała. W końcu doszliśmy do wesołego miasteczka i wybraliśmy najpierw...

 TroczhÄ™ krótki ale częśc mi siÄ™ usunęła -.- NastÄ™pny bÄ™dzie dÅ‚uższy. Mam nadziejÄ™ że siÄ™ podoba . Pozdro : *

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz